czwartek, 18 czerwca 2009

horoskopy

Dlaczego moje aniołki nie mają w zwyczaju się uczyć. Czy ten dobrze odżywiony przyjaciel ma dobry wpływ na moje dziecko . Dlaczego mój syn zażywa narkotyki . Jaka jest tego przyczyna, że moja pociecha, mając niespełna 17 lat zaszła w ciążę. Kim zostanie moja córka i syn. Powołanie a Form H1 order astrology divination horoscope?
W tym wieku ezoteryka zostaje zrehabilitowana i wraca jako nauka i ogólne dobro cywilizacji. Ostatecznie jest uznana i z pożytkiem stosowana przez grono osób świadomych swojej egzystencji. Astrologia i horoskop próbuje uzyskać odpowiedzi na podstawowe, dręczące ludzi problemy.
Czemu teraz mnie spotkało to nieszczęście . Co mam uczynić by wydobyć się z impasu w moim życiu . Dlaczego nie umiem dogadać się z krewnymi. Z jakiego powodu nikt mnie nie pożąda, może winna jest astrologia, horoskop i wróżby? Co, ja biedna tak naprawdę mogę w życiu tworzyć?
Jaka jest tego przyczyna, że staję się coraz bardziej rozdygotana, zazdrosna, bezlitosna i podejrzliwa. Dlaczego zawsze boli mnie śledziona, serce i żołądek. Czy muszę poddać się, tej operacji chirurgicznej w poradni zdrowia . I w końcu jak będzie prezentował się mój własny grobowiec, czyli co mówi horoskop w sprawie śmierci i wiekuistego potępienia za zbrodnie?
Może gruba ryba finansjery, którą znalazłam stanie się moim aniołem z bajki. Dlaczego nie wyszło mi z konkubentem . Jak to możliwe, że kochanek jest takim sztywniakiem . Dlaczego żona okazała się plugawa i rozpustna. Łamanie przykazań boskich, przyprawianie rogów, deprawacja a horoskop? Dlaczego we mnie niepohamowana chęć zaspokojenia a we mnie niedomaganie erotyczne?
Usługi finansowe: kredyty gotówkowe hipoteczne etc. , karty kredytowe i debetowe, oszczędności - lokaty bankowe, konta bankowe i wiele innych...